poniedziałek, 14 stycznia 2013

Kilka informacji ^^

Więc na part 2 rozdziału 4 musicie jeszcze troszkę poczekać :( wiem to smutne, ale zaraz wyjaśnię dlaczego.

Otóż miałam napisaną tą część ale czekałam z jej wrzuceniem bo była że tak powiem cienka i nieciekawa. Myślę że taka zostanie ale w nowym koncepcie dlatego teraz pracuję nad jej przeróbką :3 spodziewajcie się jej hmmm... do końca tygodnia chyba się wyrobię (szkoła niestety uprzykrza mi życie przez co cierpi moja wena) .

Opisy postaci bez spojlerów. Tak dla podsumowania tego co na razie napisałam. Oczywiście pod tą notką odpowiem na każde wasze pytanie związane z opowiadaniem :3

Hanna , HaNi, Hannah, Hanka : lat 18
twarz - Lindsay Pearce
dziewczyna twardo stąpająca po ziemi dopóki nie pojawi się przystojny facet.
potrafi być słodka, zabawna do tego uszczypliwa.






Łukasz nazywany w Korei Luke lat 27 :3 (dorobił się szybko w życiu nie powiem ^^ )
twarz - Seo In Guk
Razem z przyjaciółką założył Silver Entertaiment. Zgryźliwy i uszczypliwy w stosunku do osób mu bardzo bliskich. Opiekuńczy, dba o siostrę co nie wydaje się dla niej samej takie oczywiste.

Stosunek do HaNi : brat :> to chyba wszystko tłumaczy ;p



4U

Jake (po prostu Jake) - 19 lat - lider 4U śpiewa i gra na gitarze. Przyjechał z U.S.A. tylko po to by grać w zespole. Denerwuje go wszystko. Najlepsze stosunki ma z RJ ponieważ tylko jego rozumie. Nie umie nic po koreańsku tylko teksty które przygotowała mu wytwórnia. Ulubione zajęcie - spanie. Gdy jest śpiący lub dopiero co się obudzi potrafi być naprawdę dziwny, lunatykuje, często gada przez sen.

Stosunek do HaNi : denerwuje go.

Twarz - <ulzzang> Park Ji Ho

 RJ - 18 lat - basista, również robi chórki Jake'owi. Wydaje się oschły i bardzo konkretny, lubi się rządzić, ale ma bardzo troskliwą naturę. Jego pasja to rośliny, szczególnie dba o paproć która rośnie w jego pokoju.
Przyjechał z U.S.A. zaproszony przez Łukasza dzięki castingowi online. Przez całe swoje życie mieszkał z mamą (koreanką) , jego ojciec zaginął dlatego jego mama razem ze swoim mężczyzną (?) przeprowadzili się do USA. Bardzo płynnie mówi po angielsku i koreańsku. Stoi dobrze z modą, ale zbytnio go to nie kręci po prostu wie co do siebie pasuje.

Stosunek do HaNi : Toleruje ją, ale nie jest jakoś zachwycony tym że zaczęła z nimi mieszkać.

Twarz - Park Hyung Seok


GeMin, Min - lat 17 - instrumenty perkusyjne - jest przyjazny i miły dla wszystkich. Bardzo lubiany. Kocha zwierzęta i ładne dziewczyny :) Stara się cały czas poprawić stosunki z Jake ale ten uważa tylko że Min jest denerwujący. Jako pierwszy wpadł na pomysł rozmawiania przez tłumacza z HaNi

Stosunek do HaNi : chce się  z nią koniecznie zaprzyjaźnić :D

Twarz - Lee Chi Hoon



Leo - 17 lat - klawisze - wieczne dziecko. We wszystkim widzi dobrą zabawę. Nie lubi nudziarzy ani porządku. Często nie ogarnięty, nałogowy spóźniacz. Ma wadę wzroku, nosi okulary.
Szybko się zakochuje. Bardzo często kończy się to złamanym sercem. Nigdy jeszcze nie miał dziewczyny.





Stosunek do HaNi : chce się jej przypodobać.


Twarz - trochę Park Tae Jun  trochę Minhyuk z Cn Blue


-

JiWon - 19 lat - tzw. Anioł. Spotkany przez HaNi na lotnisku tajemniczy przystojniak z uroczym uśmiechem. Miły, pomocny, normalnie cud.

Stosunek do HaNi - chce ją lepiej poznać :)

Twarz - CNU z B1A4





Czekajcie cierpliwie na notkę :>

Nie wstydźcie się jeśli macie pytanie ;) możliwość komentowania dla wszystkich :]


8 komentarzy:

  1. Witam,

    Jestem bardzo zachwycona treścią Twojego bloga, dlatego postanowiłam nominować Cię do Liebster Award. Więcej informacji znajdziesz tutaj vfampirka0.blogspot.com, w zakładce Liebster Award na górze strony. Pozdrawiam i powodzenia w pisaniu. Weny życzę.

    Ps. JiWona oraz Hanne (-ae?) wyobrażałam sobie nieco inaczej. A tak w ogóle to brat Hanny nie powinien bardziej przypominać no... Polaka??

    ~Wierna Czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym wziąć udział w tym całym Liebster Award ale nie mam za bardzo kogo nominować więc pozwól że tylko odpowiem :3 Cieszę się że czytasz mojego bloga :* Czytaj nadal dziękuję za miłe słowa ♥

      Usuń
  2. Leo i RJ <3
    ~Daria~

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu , bardzo podoba mi się twoje opowiadanie *_*. Czytając je , cały czas śmieje mi się mordka ^^. Liczę na to , że szybko dodasz kolejny rozdział , bo czekam niecierpliwie :3.

    Poza tym chciałabym zaprosić Cie na mojego bloga .
    www.thelongroadtohappinesshineefanfiction.blogspot.com

    Nie chcę robić Ci spamu , więc jeśli nie podoba Ci się tego typu komentarz , możesz go usunąć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa ^u^ Cieszę się że czytasz mojego bloga, ja w zamian przeczytam twojego jak tylko znajdę czas :3

      Usuń
  4. Hej. Chciałabym wiedzieć kiedy dodasz następny rozdział, ponieważ bardzo podoba mi się twoje opowiadanie i już nie mogę się doczekać. :3

    Zapraszam do mnie:
    http://neverstopdreamingbb-fanfics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najłatwiej jest mnie obserwować wtedy myślę że automatycznie będziesz wiedzieć kiedy pojawia się nowa notka :3 Miło mi że ci się podoba, czytaj dalej ♥

      Usuń
  5. Park hyung seok to to samo co RJ , znaczy sie ta sama osoba ??? *.*

    OdpowiedzUsuń